czwartek, 3 grudnia 2015

Na wstępie chciałabym was przeprosić za to, że nie odzywam się od dwóch tygodni...
Powodem tego jest oczywiście szkoła, chwilowe problemy z kochaną betą oraz... brak weny.

Ogólnie, na spokojnie przeanalizowałam całe swoje opowiadania i stwierdziłam, że to nie jest to, co chciałam napisać. Charakter postaci miał być inny. Sytuacje miały być inne.,. I nic mi nie wyszło.

Próbowałam to naprawić. Dodawałam jakieś dodatkowe teksty, coś o ich uczuciach, ale to i tak nie pomogło, może i nawet bardziej pomieszało.

Moim planem jest napisanie wszystkiego od nowa.
Napisane na nowo 10 rozdziałów zajęłoby mi tydzień, więc bardzo szybko dodałabym już coś nowego.
Gorzej, że nie jestem przekonana co do tych zmian.

Co o tym sądzicie? Bylibyście w stanie przełknąć moją zachciankę? A może chcecie, bym kontynuowała to, co już jest? < Bo mam zamiar pousuwać kilka scen i dodać nowe>

Piszcie i pomóżcie mi moje kochane czytelniczki!!! <lub czytelnicy ^^>

Pozdrawiam Serdecznie, LaviRozette

8 komentarzy:

  1. Oznaka życia!
    Osobiście sądzę, że Twoje opowiadanie na chwilę obecną jest bardzo dobre i przyjemnie ni się to wszystko czyta, jednakże najważniejsze jest to żebyś sama była zadowolona i dumna z tego, co udało Ci się napisać. Dlatego, jeśli sądzisz, że wymaga to remake'u, nie wahaj się. Myślę, że niejeden z Twoich czytelników chętnie wczułby się ponownie w lekturę. A nuż wyjdzie lepiej, niż teraz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za opinię! Po prostu było mi cholernie wstyd za te zapychacze < królowa Elżbiera, serio?!> Niestety, jestem ambitna. To zabija człowieka. Chcę za każdym razem coś zmienić,starać sie lepiej napisac i wszystko strzela chuuuj! Chcę opisac wszystko jeszcze raz, dokładny wygląd, wczuć się w ogole w ten świat, w którym żyją. Jeszcze raz dzięki za komentarz! Mam nadzieję, że bedzie ich wiecej i że w końcu zdecyduję, co z tym zrobić

      Usuń
  2. Nareszcie się odezwałaś!
    Normalnie myślałam ,że coś ci się stało.
    Więc, bardzo przyjemnie czyta mi się twoje opowiadanie.
    Zawsze bardzo wyczekuje na następny rozdział ,ale skoro chcesz to zmienić ja osobiście nie widzę problemu.
    Jeśli się czegoś nie czuję powinno się to zmienić.
    Dlatego nie ważne co napiszesz i tak będę czytać :)
    P.S.Bohaterowie będą ci sami ,prawda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak kochana beda ci sami. Ivo za nic w świecie nie zmienię! Ciesze się ze odpowiedzialas ! Dzieki wielkie moze i nawet dzis wezme sie za robotę!

      Usuń
  3. Odezwałaś się, ale jestem smutna...
    Dlaczego zaczynasz od nowa?
    Mi się naprawdę podobały poprzednie rozdziały ;-;
    Miały w sobie to coś i były naprawdę dobrze napisane. W twój unikalny sposób.
    Niczego im nie brakowało i same charaktery były naprawdę miodne.
    Jeśli jednak się tak zdecydowałaś, że dobrze teraz, niż później...
    Bo ja też chciałabym wszystko zmienić, ale w moim przypadku to już niemożliwe. Mogę tylko starać się być lepsza.
    No nic będę wyczekiwać powrotu z zapartym tchem!
    Dużo weny dla ciebie :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozumiem Cię w 100%, naprawdę. Czasem chciało się napisać coś zupełnie innego i odechciewa aż się patrzeć na własną pracę.
    Jednak Twoje opowiadanie ma się podobać przede wszystkim Tobie! <3
    Postacie są cudne, ale wyobrażałaś sobie ich zupełnie inaczej. Ich i tę relację.
    Lepiej zacząć od nowa i być dumnym, tak myślę.
    Wena jest suką i trzeba czasem cierpliwie na nią czekać, nie przejmuj się. Po blokadzie wychodzą jeszcze lepsze teksty.
    Pisanie ma sprawiać przyjemność, więc nie przejmuj się wszystkimi przeciwnościami.
    Jestem z Tobą i jeśli chcesz porady, poprawek lub po prostu zapytać się o tekst, to zapraszam: overtherainbow@opoczta.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu Cię dorwałam!!!!!! Dziękuje, cholernie dziękuje, ze mnie popierasz! Jako że mało jeszcze napisałam, mam szanse to wszystko zmienić. Zaraz napisze, więc mnie oczekuj xD

      Usuń
  5. Jak dla mnie obecne rozdziały są bardzo dobre i strasznie wkręciłam się już w tą historię, ale jeśli czujesz, że to nie jest to co chcesz pisać to śmiało możesz zacząć od nowa bo przecież nic na siłę pisać nie można. Pozdrawiam i weny życzę!

    OdpowiedzUsuń